Vilket väder

Vaknade av att solen lyste upp hela lägenheten så det var bara att stiga upp så man hinner med lite solsken idag. :)
Har sovit riktigt dåligt inatt var ett tag sen sist men jag lyckades verkligen inte somna och Akilles gjorde det inte bättre då han klivit upp & ner från sängen hela natten.
Sen tyckte han det var läge att börja jaga katten 3 inatt. :@
Men då gubben steg upp lyckades vi somna tills klant Akilles ramlade ur sängen men en jäkla smäll. 
Så tittar han på mig som att det skulle vara mitt fel. :P 
Men han klev då upp igen och somnade om, haha!!

Just nu i skrivande stund sitter jag i soffan och försöker smälta ner frukosten har även skrivit en handlingslista så ska på en stund he mig ut och handla lite så det är klart för idag.
Sen ska jag fylla i nå papper och efter de he mig ut på en sparktur med hundarna. Tror jag ska våga mig ut på isen för den borde ju hålla nu. :P

Imorgon går jag på ett vik till den 24/2 så då har jag något att göra denna månaden vilket känns skönt så dagarna går fortare, vill mer än allt annat fara och se vad det ligger för liten krabat i min mage. :) 

Nae nu ska jag försöka dra mig ur soffan så något blir gjort idag. :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0