Torsdag

Va roligt att fler läsare har hittat hit hoppas ni fortsätter läsa denna blogg. :)

Jag svävar fortfarande som på moln allt känns så overkligt men kunde inte vara lyckligare och att vakna av att känna våran lilla bebis pickandes i magen gör allt så mycket bättre. ❤️
Våran lilla livlig bebis som kommer bli ett glatt överraskande då hon/han kommer ut. Det känns faktiskt mer spännande att inte veta vad könet är, helt plösligt så försvann det där att vi måste verkligen få veta vad för skrutt som bor där inne det spelar ju faktiskt ingen roll vi kommer ju sjävklart bli glad vilket kön det än blir. :)

Nu kommer bloggen handla väldigt mycket om bebis eller mer men det är väl inte så konstigt för det är verkligen något vi kommer älska & vara stolt över i hela vårat liv, ett liv som faktiskt vi har skapat, ett liv som är en början på våran växande lilla familj. ❤️


Annars idag blir det ut på samhället jag måste fixa nå ramar och lite annat roligt bara passa på då lönen kommit in på kontot. :P
Nae men det var så länge sen man gick runt här hemma och kollade i affärerna så det ska jag och mamma roa oss med idag förhoppningsvis så kommer Tor och syrran också vara med. 
Har en såndär Tor längtan igen så måste få pussa på den lilla skrutten som inte längre är så liten. :P

I eftermiddag blir det även att göra en spännande sak så får se vad det blir av det. :) 

Nae nu ska jag försöka hitta nå kläder och invänta mamma. 

Ha en toppen dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0