Söndag

Snart var denna helgen slut men på något sätt känns det ändå skönt med en jobbar vecka framför sig, har bara en lång dag denna vecka så kändes inte allt för jobbigt. 
De jobbiga denna vecka är dock att Marcus jobbar natt igen så vi kommer gå om varandra vilket suger men får då sova med han några timmar iaf innan jag kliver upp på morgonen.
Det som suger lite mer är att han börjar redan idag så min söndag kommer väl bestå av att ligga hemma och se på film. :)

Igår lyckades jag hålla mig vaken till halv 1 sen orkade jag inte mer är så jobbigt att försöka vara vaken då man är så trött men samtidigt så vill man ju vara lite social med världen också. :P
Vi snörde ihop en middag med grannarna igår och sen ville pojkarna ut & tolka så kvällen blev riktigt rolig. :)

Är så roligt att hundarna har börjat följa mina sovtider så Akilles tycker vi ska gå och lägga oss minst tio varje kväll. 
Är så roligt direkt man går in till sovrummet följer han glatt efter och går & lägger sig. :P
Mina myspojkar

Ska nog även ta och beställa hem en gravidkudde idag också såg en film och i den filmen hade hon en sån, såg så otroligt skönt ut och tydligen blir det bekvämare att sova då man har den som avlastar lite. :)



Så ser den ut, är ju faktiskt värt att prova tror faktiskt det kan vara riktigt härligt då magen blivit lite större plus att jag tycker om att krama en kudde då jag sover så denna kommer nog bli perfekt.

Nae nu ska jag snöra ihop nå lunch och sen umgås med min pojkvän innan han far. 

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0