Onsdag

Varit som full rulle hela dagen först lite jobb som började med en kort dag till 2 vilket var ganska skönt men nu blir det 2 långa dagar innan helg. :)
När jag kom hem blev det en liten tupplur i soffan och efter det fick jag helt plötsligt lite energi så jag tog hundarna & sparken för att posta ett brev.
Shit vad jag älskar min spark nu, är så perfekt att fara ut med den så hundarna får springa lite sen så går det fort fram och tillbaka till jobbet också. 
Riktigt bra uppfinning det där. 

Fixade även bort disken för en stund sen så då slipper jag bry mig om det imorgon om nu inte Marcus lyckas stöka ner en massa. 
Kanske inte varit så jätte full rulle men för mig som oftast är ganska trött så har det de. :P

Nu ska jag fortsätta se på tunnelbanan och sen blir det väl att glo på Marcus när han sitter och spela nå tevespel.
Han har blivit sån spelnörd dock är vissa spel väldigt intressanta. :P 


Den enda som var social med mig imorse var lilla kisse. :) 
Inte ens hundarna steg upp medan jag åt frukost och Akilles fick jag slita upp ur sängen för en morgon promenad. :)
Dessa djur! 

Hade fint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0