Onsdag

Är hemma på rast och ska väl snart börja bege mig tillbaka.
Är dock riktigt trött så hoppas eftermiddagen kommer gå fort så jag får hem & vila. Hinner ju inte riktigt sova nå på rasterna då jag måste hem och ut med hundarna. 
Gick ju och la mig tidigt igår för att slippa vara så trött men jag tror det är den lilla bebisen som snor en hel dör energie. :P
Men imorgon slutar jag tidigt så då får jag passa på att vila lite. 

Börjar tok blöda ur näsan imorse kom som från ingenstans såg verkligen ut som jag slagit mig då de lyckades bloda ner hela mig. :/ men det slutade då blöda efter ett tag. 

Nae nu ska jag ta fara och jobba igen sen då jag slutar ska jag ut och sparka med hundarna. :)

Hade fint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0