Måndag

Ligger i sängen och drar mig lite men ska snart stiga upp och koka mig nå kaffe & ta en promenad med hundarna. 
Hade ju sen tänkt fara till mamma då hon skulle vara barnvakt åt Tor men tydligen så åkte han och syrran på magsjuka igår så jag ska nog hålla mig borta från mamma så inte jag åker dit då han började spy hos henne.
Stackars liten han som klarat sig från det mesta så länge. :/ 

Får väl roa mig med att städa & tvätta här hemma istället. :)
Marcus jobbar ju även dag i veckan så slipper äta middag själv och jag får även sällskap om kvällarna. ;)

Helgen har varit bra, fredag spenderades ju framför teven.
Lördag så blev vi bjuden på middag hos matte & danni som Robert och Amanda hade lagat, riktigt trevligt att vara där & prata bort nå timmar.
Efter det så for Marcus ut och ragga och jag for hem till sängen.

Igår steg jag upp lite tidigare än vad jag faktiskt brukar göra på en söndag och for iväg och handlade lite frukost åt mig & gubben så vi spenderade några timmar framför teven och bara tog det lugnt tills våra vänner dök upp så blev att vi for och tittade på bio. :)

Nae nu börjar Akilles klänga på mig så det är väl dax att stiga upp. :)

Ha en fin måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0