Måndag

Just tryckt i mig lite blodpalt som jag åt för första gången på förskolan för någon vecka sen och ja, jag trodde inte de skulle vara så gott som det faktiskt är så dagens middag avnjöts väldigt mycket. 
Har faktiskt även varit duktig och hängt första tvätten jag startade då jag kom hem så nu är det bara en till som ska hängas så borde hjärtat bli nöjd då jag tvättat större delen av hans kläder. :P

Dagen har annars gått riktigt fort och denna vecka får gå fortare än fortast för nu är det snart mindre än en vecka kvar till ultraljudet. :)
Aaaa blir galen av denna väntan men snart är det våran tur att få se våran lilla bebis. 
Lite små fuskigt att Matilda & Frans får sin bebis vilken dag som hellst nu men för oss är det bara att hålla ut till sommaren. :) 
Jag vill bara veta att allt är bra och se att det verkligen är en bebis i magen vet att jag tjatar mycket om det men det är så overkligt att det ska finnas ett liv i min mage, ett liv som gör oss till mamma & pappa. :) 
Det är så otroligt overkligt men så underbart på samma gång det går inte beskriva känslan utan det är något man själv måste få känna på. :)

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, se farmen och sen vänta på att få gå och lägga sig. 
För är det något jag längtar till just nu är det sängen men det känns så dumt att lägga sig kl 8. :P

Ha en fin kväll. ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0