Lördag

Skrev ett inlägg men när jag skulle lägga upp det så försvann det sjävklart!!!
Sååå irriterande när man skrivit några rader så nu orkar jag inte skriva om allt igen!!!


Magen har som börjat växa allt mer så nu kan jag börja ta kort och jämföra om den blir nå strörre för varje vecka.
Vi gick in i v17 igår så snart är vi halvvägs vilket känns otroligt skönt trodde inte riktigt det skulle gå såhär fort. :) 

Nu ska jag ut med hundarna sen ska jag spendera dagen med mamma och Tor. :)

Ha en fin lördag!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lill go magen! :) ♥

2014-02-08 @ 12:02:26
Postat av: Annica

Åh så sött! Börjar nästan gråta hära :')

2014-02-08 @ 17:06:07
URL: http://aannica.blogg.se
Postat av: Thea

Haha Annica vad go du är! ❤️

2014-02-08 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0