Lördag


Goddag eller godmorgon
Blev en tidig kväll igår gick och la mig vid 9 och somnade ganska kort efter det så blev en 12 h sömn inatt vilket behövdes.
Tack och lov att jag inte har något nattarbete för jag skulle verkligen inte klara det som det är nu.
Så min kväll blev inte precis så speciell, Marcus har däremot suttit och spelat hela natten så han lär nog inte vara människa förrän i eftermiddag.
Så jag får försöka roa mig med annat idag.

Börjar då dagen med lite frukost kan verkligen rekommendera danio så sjukt gott så tänkte pröva he lite müsli i det så blir det mer mättande.
Blev även ganska förvånad då Piteå-Tidningen låg i brevlådan då jag var ut med hundarna så ska roa mig med att läsa den. :)

Sen får man väl se vad denna lördag har att erbjuda.

Hade fint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0