Lördag

Sitter nu hemma i soffan med en varm och gossig Akilles i famnen, han har varit extra mysig idag velat vara när en hela tiden. Min fina gogubbe.

Har som varit hos mamma hela dagen blev även middag där så jag och hjärtat kom hem för en stund sen. :) 
Varit riktigt mysigt att få rå om Tor en hel dag. 
Har även dragit runt han i en pulka vilket han tyckte var riktigt roligt för mycket skratt blev det då. :)
Ska försöka hinna dit en sväng imorgon också innan hans föräldrar kommer hem igen.
Måste försöka hinna städa & tvätta lite imorgon då Marcus springer runt och gnäller att han inte har några kläder. :P

Resten av denna kvällen blir väl att glo på Marcus då han spelar, de har kommit på att de ska lana så alla sitter hemma hos sig & spelar sen kominicerar det med varandra med walkis det är deras sätt att umgås nu förtiden. Lite skrattretande. :P

Nae nu ville katten ha uppmärksamhet så jag ska väl mysa med han en stund sen ska jag nog gå och lägga mig. :)

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0