Kvällen lider mot sitt slut!

Kan väl inte påstå att jag fick så mycket till sällskap ikväll då gubben gick och la sig kl 6 och snarkat sen dess. 
Förstår han dock som inte sovit något och sen måsta stigs upp vid 4 imorse medan resten av oss låg kvar och myste i sängen. :)
Han lär ju då vara piggare imorgon.

Jag har roat mig med att glo på teve samt halv sovit så nu ska jag bara se på paradise hotel och sen tänkte jag gå och lägga mig. :)
Hade tänkt försöka få undan nå pappersarbete imorgon och även hinna med en sparktur med hundarna.
Bara vädret är lika milt och härligt som det varit idag, så härligt att slippa frysa arslet av sig så fort man stiger ut genom dörren. 

Nae nu börjar det.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0