Ingen bra start.

Ja denna morgonen kunde ju ha startar bättre, Aragon har haft skitkalas och Akilles har sprungit runt & gnällt så nu har jag hunnit vara ut med dom 2 gånger med hopp om att de gjort sina behov ute. Sen tyckte Aragon att de även var läge att spy på en handduk på toan men då fick jag he igång en tvätt som jag snart ska hänga upp.
Lite små grinig start på dagen men nu är humöret på topp igen.
Kan faktiskt säga att mitt humör har varit ovanligt bra under första tiden som gravid och jag hoppas verkligen det fortsätter så. 
Fick nog mammas humör för pappa sa att hon alltid var så lugn & glad då hon väntade oss. :)


Är så äckligt sugen på att grilla idag och jag ska fan få med mig Marcus att vi ska göra det också så om mina vänner läser detta får ni mer än gärna vara med. :) 
Är det något man längtar till hela vintern så är det ju grillat. Man får så härliga vår känslor och nu när det äntligen slutat snöa också. :) 
Måste dock försöka skotta våran parkering för den är smockad med snö för när de var och skottade allas parkeringar så ska våran bil sjävklart stå på parkeringen så våran blev aldrig skottad. :/ 
Vill ha sommar, värme & sol..

Nae nu ska jag kolla om vi har nå kött i frysen att tina upp. :)

Ha en fin lördag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0