Helt slut

Kom hem för en liten stund sen från en timmes sparktur med hundarna fast det känns som jag varit ute och sparkat hela dagen för jag blev helt plösligt väldigt trött och kroppen skriker vila. 
Har aldrig varit med om något liknade, hur ska man lyckas röra på sig om några månader. :/
Men härligt var det då och nu har Akilles fått springa av sig så jag hoppas den grisen lägger sig ner snart. :)

Har varit duktig och fixat plastmedar på sparken också när jag ändå var ut på samhället kuta jag in på ok och köpte mig nya då ena sprack på det jag hade.
Guldstjärna till mig själv som även lyckades slå fast dessa också, nu är det ännu roligare att sparka. :)
Skönt att man får tummen ur och fixar saker som man borde gjort för länge sen men jag är ju duktig på att skjuta upp saker. 

Nae jag måste sova en stund orkar knappt hålla uppe ögonen.

Blir lite tråkiga inlägg då jag inte lyckas ta nå bilder men det kommer väl. :)

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0