Godmorgon

Sitter och äter lite frukost så jag tänkte roa mig med ett litet inlägg. :)
Ganska mysigt ändå att sitta och titta på Nyhetsmorgon medan man dricker en liten kaffekopp denna gången är då alla djuren vakna så ska ut på en morgonpromenad snart sen blir det jobb till 17. :)
Känns så underbart att gå efter ett schema och få göra det i 2 veckor till gör det bara bättre. :)
Varför började jag inte inom barnomsorgen direkt för det är ju faktiskt ett riktigt roligt jobb. 

Marcus gick och la sig då min väckarklocka ringde så han kommer nog vara riktigt trött imorgon då han ska upp före fan för jobb och även jobba hela helgen. Mohaha!!!
Sen när man ligger och snoza så hinner jag drömma en massa konstiga,jobbiga drömmar, tur det är drömmar. 

Nae nu ska jag klä mig och sen he mig ut med hundarna sen ta min turbo spark till jobbet. :)

Ha en riktigt fin dag!! 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0