Godmorgon!!

Sitter och kollar på Nyhetsmorgon med Aragon som oftast stiger upp en kort stund efter mig. Mina andra gubbar däremot de ligger och sover så sött. :P

Gick och la mig vid 10 igår för det gick verkligen inte att hålla sig vaken längre.
Somnade inte i soffan som jag brukar göra då jag jobbat en hel dag men det är skönt för nu vakna jag faktiskt före larmet och valde att stiga upp.
När vart jag morgon människa?

Nu ska jag sitta och äta frukost och sen he mig ut på en promenad med gubbarna, tror nog dubbarna ska få åka på för det ser ut som en isplan här ute och jag hade inte tänkt ramla.

Jo och sen så åker jag, mamma och hjärtat till Piteå för ultraljud!!!!
Så äntligen är denna dagen kommen som jag längtat till i något som känts varit i evigheter!!
Ska bli så spännande att se vad vi har för liten krabat där inne. :)
Mamma är överlycklig som får följa med men jag är bara glad att jag har med mig 2 av det bästa personerna i mitt liv till detta ögonblick!!!!
Äntligen är det våran tur. ❤️

Små nervös men ändå så förväntansfull.

Ha en fin dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0