Glad alla ❤️-Dag

Ja då var denna dagen kommen då man ska vara go och kärleksfull, Marcus kan väl få en klapp på axeln idag. :P
Nae skämt & sido jag begär inte att han ska ge mig något alls denna dagen för han har faktiskt redan gett mig något av det finaste man kan ge till sin käraste och det är ju självklart vårat lilla barn som växer för fullt. ❤️
Tycker att på 2 veckor har magen verkligen spurtat iväg och äntligen ser man gravid ut fast det där lär jag väl ångra efter några månader. :P
Men jag tycker det är mysigt trots spy attackerna och tröttheten så kunde jag inte känna mig lyckligare.
Vi går ju även in i V.18 (17+0), älskar att veckorna går så fort som det faktiskt gjort nu den senaste tiden förstår som inte riktigt hur man ska hinna med allt fast efter ultraljudet kommer jag börja köpa hem saker. :)
Har då redan barnvagn och barnstol till bilen så det behöver jag inte tänka på, tack och lov man har så underbar syster som jag får allt från och även saker som är nya och knappt använt. :) 

Nae nu ska jag vila en stund innan jag börjar om igen har en lång dag idag så lär va tröttare än tröttast ikväll men funderar om man skulle ha försökt styra upp något gott till middag iaf. :)

Ha en fin dag och rå om varandra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0