Fredag

Då var det snart helg och jag som verkligen försökte sova länge idag så man kanske orkar vara vaken längre än till 9 ikväll men det gick inte så bra för kl 8 så orkade jag inte försöka sova mer. 
Typiskt!
Så låg och kände då bebis pickade på i magen kände även 2 lite mer rejäla sparkar mot min hand, vilket gjorde att man blev lite blödig det är så mysigt att känna det lilla livet röra sig där inne.

Idag skulle vi gå in i en ny vecka men eftersom datumet blev framflyttat några dar så byter vi nu vecka varje onsdag istället.
Men bebis får mer än gärna komma ut lite tidigare än den 29 juli. 

Idag ska jag försöka städa här hemma, he upp mina nya snygga gardiner som jag köpte på rusta sen rama in ultraljuds bilderna och även rensa i våran bokhylla så det ser lite bättre ut.
Toan ska även få en rejäl städning för det ser ut hemskt ut där inne då det är saker överallt. :/
Dock så börjar jag känna att en förkylning är på g så får försöka göra det jag orkar helt enkelt.
Så typiskt att man ska gå och bli sjuk mitt i allt.

Sen håller jag verkligen mina tummar och tår på att de vi gjorde igår kommer bli som vi vill.
Skulle vara så underbart och en dröm för mig som skulle gå i uppfyllelse men först och främst är det lite saker som ska göras innan man får svaret!
Hoppas, hoppas!

Nae nu är det bara börja röja undan här hemma.

Sen ett stort grattis till Matilda & Frans som fick sin lilla kille igår kunde inte vara gladare för deras skull!!

Ha en fin fredag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0