Underbart

Hej & hå är propp mätt efter ett otroligt gott julbord hos syrran ikväll och än är jag faktiskt inte less det. ☺️

Julen är återigen snart över och iår blev det att vara i missen med hjärtats familj.
Faktiskt första gången vi firar jul ihop sen vi blev tillsammans men nu när vi har Elisabeth blir det att fortsätta fira julen tillsammans. 💕
Gumman fick väldigt mycket fina julklappar och än har hon kvar några men de ska vi öppna då vi ska ha lilla jul med min familj nästa vecka.
Annars var gårdagen riktigt trevlig så trevlig att Elisabeth vägrade sova på dagen, nyfiken och villa vara med va bara förnamnet. Men det är klart de var en massa djur och människor så sova vill man ju inte göra då.
Tillslut fick vi he in hon i bilen och fara & dra en ragg i byn då hon bara blev tröttare & tröttare och så fort vi klickade fast stolen i bilen så somnade hon. 😅


Våran lilla tomtegumma. ❤️

Då vi kom hem igen blev det mys till tomten är far till alla barn sen orkade jag inte hålla mig vaken längre så jag somnade så fort jag skallade kudden och sovit otroligt gott inatt. 

Ikväll är det ju hemvändar fest på Lappis och pappan är ute på galej fast på klubben så han lär ju dyka upp väldigt sent.
Var sjukt länge sen jag var ut på juldagen, förra året var jag ju gravid och iår ville jag vara hemma med mitt lilla hjärta och det tidigare åren har jag som aldrig varit sugen på att gå ut. Men jag älskar mitt liv som mamma och har det så mycket trevligare hemma med min tös än att vara ute så jag klagar verkligen inte.
Myskväll med sitt barn slår verkligen allt 

Men pappan måste ju få ut och roa sig då och då. 😋

Gumman har just somat så jag ska se om jag hittar någon film som man kan glo på tills jag inte orkar vara vaken längre för imorgon om det inte är svin kallt & snöstorm så hade jag och mamma tänkt dra till Luleå för lite shopping på MELLANDAGSREAN fast vi hade bara tänkt springa runt ute på Storheden, kändes jobbigt att åka in till stan och slåss om allt. ☺️
Blir väl en sväng med hjärtat också fast i helgen & i Skellefteå.
Men han klarar ju inte av att gå i klädaffärer så bäst man passar på att åka med mamma och göra bort de så man slipper hans gnäll. 

Nae nu ska jag glo på teven en stund, kanske hittar mig någon julfilm. ☺️

Hade fint. 💋❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0