Tisdag

Idag blir det återigen en städar dag fick bort lite av tvättberget igår så bara fortsätta med den idag också. ☺️
Fick upp lite mer julpynt också och även en ljusslinga ute så nu är det lite mer juligt här hemma.
Måst upp med nå gardiner nere sen tror jag att det får bli bra med pyntet för iår. 

Blir även en tvättning av sofföverdrag då Akilles bestämde att han skulle spy ner halva soffan igår kväll hann då flytta mattan iaf. 
Har aldrig sett han spy så mycket så blev en hel del att ta upp, Aragon hjälpte till medan jag höll på att spy...
Inte ens en förvarning fick man utan kom som en raket på soffan. 
Ghaaaa.!!!

Jag måst försöka hitta energi till att dra & handla nå mat för resten av veckan men det kändes så otroligt tråkigt.
Resten av julklapparna har kommit så måst ju hämta ut de. Då har vi lite paket att slå in.
Nog för att jag är sämst på att slå in paket vet inte riktigt vad som hände där? Skriva & slå in paket snyggt är verkligen egenskaper jag saknar. 😂

Nae nu ska jag ta tag i att städa lite så det blir klart någon gång.
Men först och främst leka med tösen så hon kanske somnar. ☺️


Haha, denna bilden stämmer ju som in ganska bra på denna månad. 👍

Hade en fin dag.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0