Söndag

3 advent är det ju idag och som vanligt lyckas jag ju aldrig fixa nå ljus så man kan tända får försöka bli bättre på det. 

Lyckades faktiskt vara duktig och måla ett varv på panelen i halen/trappen men det räckte ju inte med det så påbörjade ett varv till idag men blev less så Marcus fick ta över så han är snart klar dock så behövs det minst ett till varv med färg innan det är klart.... Suck, tror vi är inne på 4 varvet nu trots grundmålning!! Sen är det nog bara färg på trappan som ska fixas klart. 😊
Varför kan man inte tycka sånt här är roligt istället så vi blir klara någon gång jag far hellre ut och skottar gården. 
Men nu under julen har Marcus lång ledigt så då kanske vi får trappen klar så vi kan påbörja ett nytt projekt. 
Marcus fick även ett ryck med att byta däck på mercan igår, så han får bort den någon gång får se om han orkar lägga om till vinterdäck på bmwn idag men den är då som klar bara några bilder och ut på blocket med den efter de. ☺️

När det blev klart med bilar & målning snörde jag ihop en god middag sen blev det mys till american horror story som vi lyckades se klart nu är det bara hålla tummarna att säsong 3 kommer ut på Netflix snart. 😉
Lyckades även få gumman isäng vid halv 11 igår, mera godkänt än 1 tiden iaf.
Sen vakna vi halv 9 av ett skit kalas efter de var bytt somnade vi om till 10.
Var tänkt vi skulle ut med skotern idag men det kändes för kallt så vi får spara det till en annan helg. Vill ju prov åka våran nya fina skoterpulka. 😊

Nae nu ska jag gå ut och skotta upp gården så vi rymmer en till bil & ta bort de plogen kom med sen ska jag ta en lååååång dusch. 
Bara passa på då gumman sover. 😄

Ha en fin söndag.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0