Söndag

Tycker faktiskt det är skönt att de är söndag idag då resten av veckan kommer vara ännu bättre än en kort helg. 😊
Marcus jobbar ju bara imorgon sen har han typ 2 veckors julledigthet då han tagit ut lite pappadagar under mellandagarna så jag klagar inte.

Vi har inte gjort allt för mycket denna helg, Marcus slipade lite till trappen igår och jag hade tänkt försöka måla ett varv  på alla stolpar vilket suger då det går så sakta men det måste ju bli gjort någon gång så.
Marcus var ju duktig och målade på en hel del förra helgen så snart så är den delen klar. Trappstegen ska ju också snyggast till men det ansvaret lämnar jag åt gubben då han vet hur han vill ha det.

Annars idag blir det att tvätta och städa lite då jag inte riktigt gjort de under veckan eftersom jag bakat nästan varje dag. ☺️
Men tänkte börja dagen med en liten promenad med vovvarna, har ju även mammas hundar så blir att gå lite fram & tillbaka men som sagt lite extra motion skadar ju inte. 👍
Resten av dagen får man väl se vad som händer förutom städning så har jag då inget annat inplanerat så får ta dagen som den kommer.


Mamma gjorde denna urgullig tomte till mig så den står så fint ute på bron. 
Hon har en ännu strörre och eftersom jag inte är så himla pysslig av mig så var hon snäll och gjorde en liten till mig. 😄

Nae nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen klä lilla hjärtat så vi kommer igång någon gång idag. 😉

Ha en fin 4e advent. 🎄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0