Smakisar.

Här har det varit tyst ett tag men jag har inte riktigt hittat någon lust av att blogga så den har fått vila lite. 😊
I helgen har vi inte gjort allt för mycket förutom Marcus som oftast har fullt upp med det mesta och denna gången var det saker till klubben som skulle fixas så jag och gumman har fått roa oss själva.
Igår däremot så hade vi pappan i huset för oss själva så vi for tvärt till aborr på julmarknad men vi åkte ganska sent så var inte så mycket att se så vi for som nästan direkt vi kom. Resten av söndagen blev att spendera framför lite serier plus sjävklart en massa bus med gumman & en god middag på det.
Blev ett bra avslut på helgen. 

Vi har ju börjat med att ha henne i hoppgungan vilket hon tycker är skit kul så på kvällarna har vi oftast en väldigt trött tös. ☺️ 
Började även ge gumman smakportioner förra veckan och ja hon visar då väldigt många ansiktsuttryck.! Otroligt söt är hon då, hon tycker nog inte precis det är någon höjdare än men snart är hon ju halvåret och ska börja äta annat än bara bröstmjölk.
 Vilket gör att jag får ÅNGEST och vill sätta mig ner och gråta en skvätt, snart är hon ju inte längre minst i kusinskaran heller. Slutar snart med ett att vi kommer skaffa ett syskon åt henne. 😜
Det är ju sååå otroligt mysigt med bebismys fast nu har hon ju börjat greppa näsan och nyper en så mystundrerna brukar sluta med röd näsa. 😂

Fullmåne har det ju även varit i helgen så vi har sovit väldigt dåligt medan resten av familjen legat & snarkat helnätterna. Hur fan kan en måne påverka ens sömn så jävulst? 
Elisabeth sover väldigt oroligt och vaknar mer än vanligt jag vrider och vänder på mig hela tiden så man vaknar varje timme. Men vi har då tagit igen den sömnen på morgonen. 😊

Idag blir det en latmåndag då jag lagt bort energin någerst. Kanske lyckas att starta en tvätt åtminstone men det återstår ju att se.
Nu ska jag ta och äta nå lunch innan jag somnar. 

Ha en fin dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0