Onsdag

Onsdag idag vilket är otroligt skönt då jag mer än gärna vill ha fredag för på fredag kommer äntligen Bellan och Anton hem.!! ☺️
Sist vi sågs var i somras så det är ju ett tag sen, dessutom får de ju träffa Elisabeth för första gången också. 
Guuu vad jag älskar julen då vi är hela familjen samlad. 💕

Fick upp ett städar il i måndags och städade hela övervåningen plus drog en ragg med dammsugaren nere så ska förska ta tag i nedervåningen någon dag också.
Gumman låg ute i vagnen och sov så då slapp man ju störa henne med allt städande.
Helt plösligt är vagnen favorit stället att sova på nu, där ute kan hon sova hur länge som helst. 👍
Otroligt skönt då man får mer gjort inne.!

Ett bombhot mot skolan har det också varit i veckan, tur nog var det ett falsktalarm men det är ändå så obehagligt då det kommer så nära in på en.
Sånt ska bara inte hända i vårat lilla samhälle.! 

Jag och mamma var och storhandlade till bakning igår så jag ska klä tösen och gå med henne till mamma sen ut på en sparktur med vovvarna sen ska de bakas hej vilt.!!!!  😄
Har lyckas hitta väldigt många recept som måste prövas så fika till jul kommer definitivt att finnas. 

Nae bara dricka sitt kaffe och klä hjärtat.
Ha en fin onsdag. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0