Måndag

Gårdagen blev en riktig hemma dag dels för att de var svinigt kallt ute och gumman åkte även på förkylning & feber natten till söndag så hon var inte alls pigg.
Väldigt jobbigt att se hon så hängning, snorigare än den snorigaste var hon på de plus att nässugen är ju inte poppis så gårdagen var inte alls rolig. 
Men trotts de har hon sovit bra inatt fått upp några få gånger för att tömma näsan bara. 

Mycket piggare är hon då idag så jag hoppas verkligen de var en kortvarig förkylning så hon får bli frisk snart.
Ammade henne väldigt ofta igår och ska nog göra de idag också så hon får i sig mycket vätska. 😊
Kan ju mycket väl vara en tand jävel på g för hon har varit små grinig de senaste dagarna. 
Jävla typiskt att de ska vara så kallt ute idag också annars hade hon fått sova i vagnen för där kan hon ju sova hur länge som helst är ju även bra att få friskluft för hennes näsa plus att sömn är ju de hon behöver så hon blir frisk.
Hon sover så dåligt inne blir bra små fjutar. 
Men kanske blir mildare mot eftermiddagen. ☺️

Idag blir det nog att fortsätta tvätta & stöka på lite i hemmet så man slipper tänka på de över nyår.
Sen måst jag och hjärtat föröka ta oss ut för att handla till imorgon då vi har lilla jul med min familj. 😊
Men Marcus har ju varit vaken halva natten så han lär ju sova till imorgon. 

Ja vi får ta dagen som den kommer så länge jag hinner med allt. 😜

Hoppas helgen varit bra.
Hade fint idag. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0