Hopp, hopp

Denna vecka har som varit en latar vecka då vi inte fått mycket gjort om dagarna, ja jag då tösen kan ju som inte hjälpa till riktigt med tvätt & sånt. 😜
Fick då upp ett litet il igår så lyckades renbädda, tvätta, hänga & vika tvätt plus ut och skotta snön som kom igår. ☺️

Idag har jag inte heller fått mycket gjort men lyckades då hitta energi till att ta bort de plogen kom med och för första gången blev det inte mycket till plogkant vilket jag uppskattade väldigt mycket.
När gumman lix var påklädd och i vagnen tog vi ut hundarna på en liten promenad så nu väntar vi på att pappan ska komma hem. 😊

Gumman är just nu i hoppgungan och studsar för fullt men ska snart ta upp henne och ge henne lite morotspuré vilket hon verkar börja gilla. Mer och mer intresserad blir hon då av att jag och Marcus äter så hon stirrar ut oss båda väldigt intensivt. 
Går typ inte heller längre ha hon i babysittern då hon enbart ska sätta sig upp, den vi har är ganska lutande och går som inte ställa upp så hon har fått börja sitta i hokus pokus stolen. 😄
Just nu vill jag stanna tiden och bara he in hon i magen igen för det går verkligen såååå otroligt fort och bara den här månaden har hennes utveckling bara exploderat, hon har gjort så mycket nytt så man hinner inte med.

Även de senaste kvällarna har Elisabeth typ skrattat sig till sömn och då kan man ju inte heller riktigt låta bli att dö i skratt. 
Hon kan tjollra på & skratta ett bra tag och sen helt plösligt blir det tvär tyst och då har hon somnat. 😂
Vi fick verkligen en sjukt nöjd & glad unge. ❤️


Ikväll är pappan hemma då han skruvat en hel del i veckan så blir mys och se bb finalen så kvällen ser jag framemot pch imorgon är det fredag. 😉

Nae ge tösen nå mat och sen börja med nå middag till oss. 

Hade fint. 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0