Godmorgon

Fast morgon har det varit sen 7 imorse då gumman tyckte de var lägligt att faktiskt vakna just då.
Hon låg mest bara och tjollrade, fick iväg några såna där söta glädje skrik som ilar fint i öronen, några sparkar fick man också sen att försöka stoppa tutten i munnen ett antal gånger borde funka snart och typ lyckats få henne att somna om. Ja då kommer den där fina brakskiten som fyller hela blöjan så där var de kört bara stiga upp.😔
Denna morsa är van vid att få sova till 10, halv 11 åtminstone.


Men nu börjar man då vakna till och ungen har somnat om för ett tag sen, yes sjävklart när jag är för pigg för att somna om. Dessutom har vi en fullspäckad dag att se framemot då dagen/kvällen ska spenderas med min familj. Julklappsleken,dela ut lite julklappar till barnen och massa mer roligt. 😊 vet dock inte hur jag ska få upp Marcus då han varit vaken typ hela natten för att vänta på att julskinkan ska bli klar, tog ju typ bara 6 timmar!!!
Men en god frukost med julskinkan fick man då imorse så det var ju ett plus. 👍

Känner även att en förkylning håller på att bryta ut på mig också, tack och lov är bara gumman snorig & sluppit febern sen i söndags men tydligen så är det min tur nu.
Vill verkligen inte bli förkyld och orkeslös men det är ju som den tiden på året så går nog inte göra så mycket åt de.
Bara gumman får vara frisk är jag nöjd.

Nu Ska fortsätta se lite Nyhetsmorgon sen ska jag ut & kissa djuren. 😊

Ha en fin dag.! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0