Full fart.!!

Denna dag har gått så otroligt fort men jag och mamsen hann då med lite bakning iaf så imorgon måste jag och tösen försöka stiga upp lite tidigare så vi hinner men ännu mera. 🍪


Detta hann vi med idag plus bottnarna till daimbiskvierna som jag hade tänkt pröva eftersom så många säger att de är super goda. 😊
Är ju faktiskt otroligt roligt att baka och innan vi började så sövde jag tösen i barnvagnen, fick väcka upp henne baki 4 tiden då hade hon då sovit ett bra tag så nu har jag en pigg och glad tös.
Plus att jag hade mina hände fria till att baka.
Kan verkligen inte klaga på att vara mammaledig då man hinner med så mycket som då att baka.
Har som alltid jobbat mycket före jul så mamma har fått stå för bakningen tidigare jular. 

Nu är det bara invänta Marcus så jag får fara ut på en sparktur med hundarna men som vanligt jobbar han över.!

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0