Förvirrad.

När det är röda dagar mitt i veckan tappar man totalt bort va det är för dag eftersom det känns som att de är lördag hela veckan. 😜
Idag är det ju då lördag iaf men man är ändå som ett frågetecken var eviga dag. 
Förvirrande, ja oja. 😄

Gårdagen spenderades i Luleå med halva Sveriges befolkning, ( kändes de då som ).
Tur vi åkte lite senare då jag inte fick mycket till sömn alls & de var inte tack vare Elisabeth för hon sovde hur bra som helst, jag kunde inte somna bara.
Det sköna va ju att man var vaken då gumman ville ha mat. 😊
Iaf, Hade vi varit där då affärerna hade öppnat hade man ju fått trängas hela dagen men eftersom vi kom dit senare så blev de bara mindre & mindre folk för varje affärer vi var in i.
Sjävklart blev det lite kläder till Lill hjärtat och en ny klänning till mig plus lite annat smått. 😊
En trevlig dag i Luleå på Storheden är aldrig fel. Särskilt då man får fynda massa fint till gumman. 

Gumman var då trött på kvällen och somnade ovanligt fort men efter en massa ränande, folk & rubbade sovtider så förstår jag att hon är väldigt trött om kvällarna.
Ikväll somna hon också väldigt fort. 😊

Då jag vaknade idag drog jag och mamma iväg till Jörn för att hämta Leia och Tina så vi har som spenderat hela dagen med de.
Men imorgon måste jag försöka städa lite här hemma då jag inte alls har haft ork eller ens tid till de. 
Kanske blir en sväng ut med skotern också om nu vädret tillåter det. 😊

Annars så spenderas dessa dagar med familjen måste ju passa på då alla är hemma eftersom det blir så långt mellan gångerna. Otroligt nog har dagarna inte gått allt för fort så man har fler dagar att se framemot med syskonen. 😊
Sen är det ju otroligt skönt att ha haft Marcus ledig från allt som har med skruvning att göra så han är inte för trött då man vill hitta på något plus att han är ledig i mer en än vecka till. 👍

Gumman blev ju även 5 månader idag och förstå att nästa månad/år blir hon ju halvåret...😭 
Hon är ju snart ingen bebis längre.!! 💜
Ska bli spännande att se vad som kommer ske i hennes utveckling denna månad eftersom för varje månad som går så händer de så otroligt mycket i hennes utveckling, man sitter som bara och gapar för hur mycket nytt hon faktiskt gör på bara en månad. ☺️

Nae nu ska jag ut och sparka med vovvarna sen förska få sin nörd till pojkvän att sluta spela.!!!!
Skit mysig lördag.! 

Ha en fortsatt fin kväll. ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0