Underbart. 💕


Vad man kan Àlska livet som mamma, fast hon kan ha ett skrik il, vill Àta 3,4,5 pÄ morgonen, vÀgrar att somna, fÄ spya & skit pÄ sig sÄ Àlskar jag verkligen att vara mamma.
Det Àr verkligen det bÀsta som man kan fÄ i denna vÀrld för hon betyder verkligen allt.
Man kan som inte förstĂ„ kĂ€nslan förrĂ€n man fĂ„r hĂ„lla sitt eget barn i sin famn. 
Man smĂ€lter varenda gĂ„ng man ser henne. 💕
Elizabeth Àr verkligen det bÀsta som hÀnt oss.
Hon gör oss hel och sĂ„ lyckliga. 

Har annars idag spenderat större delen av dagen pÄ samhÀllet med mamma.
Vi har strosat runt lite hÀr & var.
Även varit upp pĂ„ sjukan för att vĂ€ga lilla hjĂ€rtat sĂ„ man vet att hon gĂ„r upp i vikt & de hade hon.
Dock sÄ fÄr man tydligen inte tag i nÄgon pÄ BVC förrÀn nÀsta torsdag. :/
JĂ€vligt irriterande att de Ă€r sĂ„n brist pĂ„ personal just nu sĂ„ att sĂ„ mĂ„nga blir lidande av de. 
Men gĂ„r ju inte att göra sĂ„ mycket Ă„t de man fĂ„r ju gĂ„ dit & vĂ€ga/mĂ€ta henne sjĂ€lv om man vill vilket Ă€r bra. 😊
Var förbi Apoteket ocksÄ dÄ man tydligen fÄr lite bra att ha saker dÄ man fött barn.
VĂ€ldigt uppskattat med mycket fina gratis produkter. 😉

Annars myser vi som bara medan gubben Àr ute & slitet pÄ gÄrden.
Tur man har en hÀndig karl som orkar göra dessa trÄkiga sysslor som att slita bort all jÀkla ogrÀs som vÀxer hejvilt.
Sen blir det nog att fixa en liten hundgĂ„rd pĂ„ baksidan ocksĂ„ vilket kommer underlĂ€tta för mig just nu sĂ„ jag bara kan slĂ€ppa ut dom innan vi tar oss ut pĂ„ en promenad. 
Tror det blir uppskattat av hundarna ocksÄ.

Nu ska jag kolla om jag hittar nĂ„gon film som man kan titta pĂ„ dĂ„ hjĂ€rtat Ă€r fĂ€rdig dĂ€r ute. 😄

Hoppas eran dag varit bra.
Hade 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0