Torsdag

Vara tog denna vecka vägen det är ju redan torsdag???
Fast man är hemma och gör absolut ingenting nästan så går dagarna ändå super fort.
Man hinner ju inte med sitt liv riktigt. 😜
Men att vara mamma ledig är då så underbart.

Inget är då inplanerat för denna dag förutom att hänga tvätten som jag startade på morgonen och om jag orkar ta tag i att sortera alla barn kläder. 😉
Men det beror på när Lill tösen vill sova.
Hon sov då så gott imorse när jag vaknade så jag steg upp & passade på att äta lite frukost innan hon skulle vakna upp.


Vi körde på hel rosa klädsel idag, lite mera färgglatt så man blir extra glad då man ser henne. ☺️

Nu blir det mys med gumman innan hon somnar. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0