Torsdag

Gumman chockade mig då hon sov mest hela dagen igår hon vaknade för mat & blöjbyte men somnade om lika fort efter det.
Jag trodde hon skulle vägra somna på kvällen men efter ett litet bad & mys så somnade hon vid halv 11 för natten.
Men då blev det dock en vaken natt istället.
Hon ville ha mat runt 2 tiden & efter de vägrade hon att somna om, vid 5 tiden var hon tillräckligt trött och somnade tack och lov tillslut.
Tror hon inte ska få sova så mycket under dagen längre eller inte lika mycket som igår iaf. 😜

Har varit och ätit lunch på Lappis med syrran & mamma, gott som vanligt plus att det är så skönt att komma ut lite på samhället. 
Annars är man ju som bara hemma särskilt nu när vädret varit kasst.

Hade tänkt försöka få lite höstigt här hemma med lite nya gardiner men får se  om gumman hade tänkt sova en stund till, man styrs ju som lite av hennes sovstunder.
Annars får jag väl sätta henne i babysittern så får hon tjollra på där. ☺️
Eller så har vi soffmys hela dagen.

Kunde ju lika gärna ha gjort de igår då hon sov så pass bra men då blev jag för lat och såg på true blood istället. 

Nu ska jag byta blöja på gumman sen får man väl de vad vi hittar på denna eftermiddag. 

Hade fint.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0