Söndag

Gumman sover, Marcus sover, alla sover & jag borde nog också sova en liten stund men jag börjar som vanligt gå runt och plocka i annat så någon liten vila blir det inte ofta. 😊

Jag har varit ut på en liten promenad med ungen & hundarna nu på förmiddagen gumman låg vaken hela vägen & tittade runt men nog gick det bra ändå annars brukar hon vägra ligga ner ett längre tag då hon är vaken då blir hon ganska tjurig. 
Hon tvär somnade till men vaknad så fort jag började hänga tvätt så fick pausa de & mysa med henne istället. 
Blir oftast så nu när man planerar att hinna med så mycket som möjligt då hon somnar oftast när man har orken att typ storstäda hela huset vaknar hon & man får skjuta upp det & små städa lite då & då.


Sen vad man uppskattar att duscha nu också, duschen har aldrig varit så underbar då man går runt med spya på kläderna eller överallt & håret är uppsatt jämt. Man hinner som snabbast tvär duscha kroppen för tösen vaknar, vill oftast ha mat eller blir tvär less att ligga på skötbordet eller vara i babysittern.
Så mamma livet är ju inte så glamoröst jämt men jag skulle aldrig byta bort det till mitt gamla liv utan henne. 
Det är så värt att gå runt med spya inte ha duschat & ha mjukiskläder typ jämt.
Plus vara sådär extra lat bara för att man typ kan. 
Jag är ju mammaledig har all tid i världen att ta saker & ting sen, någon annan dag. 😜
Brukar piffa upp mig med lite smink & jeans på helgerna. 
Får då hinner man duscha lite längre då gubben är hemma. 

Sen vad less jag är att se mina bröst, tycker man har framme dom jämt. 😜
Fast att amma är ju riktigt mysigt så får stå ut med att se dom framme konstant ett tag till. 😊

Igår kväll medan gubben var på klubben så var vi hos Emmelie och surrade med henne och Matilda. 
Alltid lika trevligt att vara med dessa fina brudar & deras underbara barn,
Trodde inte för några år sen att vi alla skulle sitta där med varsitt barn.
Men det är så underbart att så många av ens vänner har barn & som är i samma ålder nästan också. 💕

Nu vakna gubben så ska förska hitta på något.

Hade bra.! 



Kommentarer
Postat av: Annica

Haha känner igen det där med brösten ;-) tillslut går man runt med bröstet framme och märker det inte ens ;-) hoppas ni mår bra! ♥

2014-09-02 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0