Onsdag

Gaaahh så varmt de är vill mer än gärna fara och svalka mig i en sjö men det är bara att stå ut får ta en kall dusch sen ikväll.!
Sen har jag börjat få sån jävulsk huvudvärk då man är i en konstant värme hela tiden så idag har jag pimplat i mig en massa vatten.

Älskade barn ligger och sover så sött då hon faktiskt varit vaken strörre delen av denna dag, små sovit har hon ju gjort men inte någon längre stund tills nu då.
Så vi lär nog ha en liten pigg bebis ikväll. ☺️

 

Ser så otroligt skönt ut då hon sover för hon kryper ihop händerna mot ansiktet och riktigt myser ihop sig. 💕
Älskade barn.

Vi har annars idag hunnit med en lunch på Lappis med min familj innan Tommy, Tina och Leia åkte hem mot Umeå igen. 
Sen har vi som bara varit ute på samhället för att prova den nya familjebilen ( som jag inte har någon bild på än ) men det är då den nyaste bilen vi haft i våra ägor så känns otroligt skönt med en vettig bil som inte kostar förmögenhet att tanka & som tar flera liter milen.
Jag & Elizabeth trivs riktigt bra i baksätet. 
Nu ska bara de sista göras klart på min sen åker den ut på blocket. ☺️

Försöker hitta något tips på hur jag ska klippa & färga mitt hår imorgon också. 
For ju och bokade en tid i början av sommaren hos Vickan men hon hade ju sjävklart fullt hela sommaren så fick en tid imorgon.
Så jag har ju haft några månader på mig att komma på hur jag vill ha håret men kommer inte på något så funderar på att ge henne fria händer. 😁
Förutom att det inte får bli för kort. 
Ska då bli skönt att bli av med lite hår iaf var ju evigheter sen jag klippte mig.
Marcus får en liten egen tid med sin dotter imorgon också. ☺️

Nu blev jag sjukt sugen på blåbärspajen som jag köpte för ett tag sen så ska nog mumsa i mig den medan jag fortsätter leta efter hur jag vill ha mitt hår. 😉

Ha en fin kväll.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0