Onsdag

Gumman blir 1 månad idag och jag vill typ grina en liten skvätt men samtidigt är det ju så roligt att se hur fort det går & hur mycket som händer bara på 1 vecka. ☺️
Nu på förmiddagen har söt tösen legat & pratat med en stor leksaksblomma medan jag kollar på reprisen av idol då jag missade de igår för jag, mamma & Elizabeth var till Erika för att fira henne då hon fyllde år.
Lyckades faktiskt baka en en paj att ta med & bjuda på också plus att det vart över en massa så när sötsuget kommer har jag något att mumsa på. 😊
Om jag hinner ska jag även baka nå bröd som går fort att snöra ihop så man har nå frukost om dagarna sen kan man ju fylla frysen med lite. 👍


Mormorn kom även över nu på morgonen med lite nytt till gumman. ❤️
Tur hon skämmer bort sina barnbarn.
Alltid bra med lite kläder så mycket som hon växer. 

Idag blir det att skura övervåningen då jag hann dammsuga igår.
Hade gumman i bärselen och där somnade hon medan jag gick runt & städade.
Perfekt då mamman får något gjort plus  har händer fria. ☺️

Sen om nu vädret fortsätter vara fint blir det ut på en promenad. 

Nu ska jag se klart idol sen störa igång att städa.

Ha en fin onsdag.! 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0