Onsdag


Min moster kom just förbi med lite kartonger fullt med kläder till Elizabeth från min söta kusin som har 2 flickor. 😃
Känns som att vi svämmar över med kläder så vi behöver verkligen inte vara orolig att tösen inte kommer ha nå kläder framöver. 😊
Tur jag inte beställt hem en massa då mycket säkert inte ens kommer hinnas att användas.

Nu har jag en drös kläder att sortera så de bara är att ta fram då hon växt ut de kläder hon har nu.
Plus att det är ju så roligt att gå igenom allt & se vad man fått för fint 
Storlek 50 är det bara att plocka bort. 😭
Min lilla flicka växer tydligen väldigt mycket bara på en vecka.

Annars idag har vi inte gjort mycket, bara tagit de lugnt framför teven. 
Funderade på att fara ut & handla men var tur vi inte for för det började bara ösa ner regn för en stund sen så vi får nog vänta tills pappan kommer hem & ta bilen istället. ☺️

Gumman var även väldigt tjurig igår kväll inget dög inte ens mat dög men hon var väldigt trött men vägrade såklart att somna.
Tillslut där vi halv 1 somnade hon.
Men då har hon sovit väldigt bra inatt men vill hellst att hon ska somna lite tidigare än så idag.😉
För mamman var väldigt trött hon med.

Medan hon fortfarande sover ska jag passa på att läsa Ikea katalogen som kom med posten idag.
Man får väl drömma sig bort helt enkelt för oftast vill man ju ha det mesta då man sitter & kollar, särskilt nu då man har hus. 
Men en Ikea tripp är nog långt borta än sålänge. 

Hade fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0