Måndag

Allt rullade på så bra igår och att söva gumman för kvällen var inte alls bökigt då hon somnade nästan på en gång, annars brukar hon ju små somna till men vakna lika fort och sen inte alls vilja ligga stila i min famn. ☺️
Dessutom sovde hon ju till 1 igår så trodde inte hon skulle somna förrän vid 2 tiden igår natt men hon slocknade runt 11 tiden. 😃

Nu på förmiddagen har jag hunnit börja sortera lite kläder medan gumman suttit i babysittern & tjollrat på men hon blev less efter en liten stund så nu ser vi på teve och myser lite istället.
Får fortsätta då hon somnat. 😊
Annars blir det väl att tvätta & stöka på lite. 
Tror jag ska försöka baka något denna vecka eftersom jag är typ konstant sugen på något gott plus de är ju bra att ha något att bjuda på när vi får besök. 
Men det återstår ju att se om man hinner det. 😄

Nu ska jag ge gumman mat sen ska hon få sova. 

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0