Måndag

Stått stila i bloggandet i helgen har gjort en massa annat istället. 😄
Helgen har varit bra, hunnit flänga hit & dit känns de som.
I lördags for jag och mamma ut med gumman på en liten promenad in till samhället, lyckades fynda mig nå kläder till henne då varehuset hade halva rea priset på rean så jag plockade på mig lite kläder. 😊
Sen efter vi varit ut på samhället ville grabbarna iväg till Piteå för att köra go-cart så blev en liten tripp dit på eftermiddagen.
Efter de hade kört så for vi in på havsbadet & åt grillbuffe plus strosade runt lite på området. 
Då vi kom hem blev det myskväll till en film. ☺️

Igår blev det en sväng till kallkällan som så många varit & kollat på så blev en liten tripp dit så man fick se den med sina egna ögon & ja den var faktiskt väldigt häftig med sitt klarblåa vatten. 😊


Har även tryckt i mig väldigt mycket godis i helgen också då gubben inte kan behärska sig då han köper godis så vi lär ju då ha kvar till nästa helg. 😜

Nu har även Marcus börjar om att jobba igen. Sjävklart väldigt tråkigt att han inte kan vara ledig med oss lite längre men samtidigt är det skönt att försöka komma in i sina rutiner igen fast nu med världens goaste bebis att ta hand om också. 
Går ju faktisk väldigt bra att vara själv med henne så jag kommer nog klara hemmafru livet galant. ☺️

Nu ska jag bara vänta på att hon ska somna så ska jag börja ta tag i lite sysslor. Som tvätt, försäkringskassan och sen ut på en promenad med vovvarna. 
Är så härligt att vara ute & gå med barnvagn det går typ så mycket lättare att promenera. 😉
Plus att hundarna går så fint utmed.

Nae nu ska jag se om denna lilla tösen börjar bli trött.


Vi hann ju sjävklart med lite morgonmys innan båda somnade om & vaknade av att pappan kom hem på lunch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0