Godmorgon.!

Tösen ville upp just lite efter 9 så nu ligger vi i soffan & myser lite medan resten av familjen sover. 😊
Tror dock Elizabeth håller på att somna om också ögonen blir bara tyngre. 
Men då är hon ju så nyfiken så hon slår upp ögonen igen.

Dagen igår rullade på så bra & jag hann med det mesta jag ville ha gjort för gumman sov som hela tiden, vaknade en gång & ville ha mat sen somna hon om igen så jag fick stöka på plus gå en promenad. 😄
Men har ännu inte riktigt hunnit städa överallt så ska försöka göra de idag då gubben vaknat. 

Mot kvällen igår blev det film med Matilda & Frans så fredagen var riktigt fin. 😉


När jag gick förbi sovrummet igår hittade jag Akilles såhär, undrar vad han riktigt funderar över.? 😜
Han satt sådär ganska länge också. 
Söt prick. 💕

Får se om det även blir en liten kräftskiva senare idag då jag varit så sjukt sugen på det ett tag så kan ju hoppas att det blir av. 
Nu ska jag söva gumman så hon slipper kämpa att hålla sig vaken.

Hade fint idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0