Förändring


Med mycket om & men tog jag mig till frissan igår, man kan aldrig riktigt planera in en exakt tid då man har en lite bebis som var övertrött & hungrig just innan jag hade min tid.
Plus att jag var taskig och blev tvungen att väcka henne på morgon då vi skulle iväg och skriva på nå papper.!


Nu är äntligen mitt hår klippt plus lite färg & slingor på det.
Funderade på ljusa slingor först men sommaren är ju snart slut så jag valde röda slingor & brun/röd färg. 😄
Blev då riktigt nöjd.

Gumman hade då varit snäll med pappan då hon sov hela tiden medan jag var hos frissan. ☺️

Idag slapp jag då väcka upp henne då vi inte hade något inplanerat så vi fick sova ut lite. 
Nu har hon somnat igen så jag ska packa ner henne i barnvagnen & ta med mig vovvarna på en promenad till Arvidsjaursjön där resten av gänget är för att få upp Josefs båt som tydligen sjunkit. 😁
Känns riktigt skönt att man kan börja ge sig ut på promenader igen även nu när det är mycket svalare ute. 
Tänkte även att Akilles skulle få bada lite också. 

Efter vi varit där ska jag försöka planera min föräldrapenning, men blir galen då det ska vara så äckligt mycket som ska ska räknas ut.
Kommer nog bli galen innan allt är klart. 
Men bara hålla humöret uppe de är ju faktiskt fredag. ☺️

Nae nu ska jag börja bege mig.

Ha en riktigt fin fredag. 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0