Äntligen fredag

Fredag är här och idag blev det inge lång sovmorgon för oss då Lillan ville upp vid halv 9. 
Men vad gör det då man hinner göra mer saker såna dagar.😊
Hon brukar ju ändå sova till 11 tiden oftast så ska verkligen inte klaga. 

Har hunnit med att bada Lill tösen på morgonen och hon tycker det är så skönt man ser verkligen hur hon njuter.
Kan förstå hon för det ser väldigt mysigt ut.
Längtar tills hon blir lite större så man kan bada med hon fast på ett sätt vill man ju inte att hon ska bli större.
Hon är ju så go nu.! 😘

Har även haft min farbror Börje & mamma på besök en liten stund.
Roligt att träffa han också var väldigt länge sen sist.
Plus att han är så sjukt lik pappa så man börjar som tänka på alla fina minnen man fått med sin älskade pappa. ❤️

Babygungan fick även den godkänt men hon vill inte sitta där så länge men hon verkar då gilla att sitta där en stund.
Hon ser ju inte så himla långt så kommer väl bli roligare då hon ser mer.
Men fokuserad på sakerna som hänger ovanför henne är hon då.☺️
Jag tyckte då den var väldigt gullig.
Kan ju inte låta bli att köpa saker i rosa heller för på något sätt blir det så mycket gulligare. 
Fjantigt jag vet.!!


Akilles ska då som vanligt vara med i bild.😜

Annars idag hade jag tänkt städa på nedervåningen då man dragit in en hel del grus & annat skit.
Go gumman har då somnat så förhoppningsvis kommer hon sova i någon timma så man hinner städa & ta en liten promenad med vagnen om de nu inte börjar regna.
Men först & främst tänkte jag göra mig nå lunch så man får sig lite extra energi. 

Hoppas ni får en fin fredag.

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0