1 vecka

Tänka sig att våran go gumma redan är 1 vecka gammal, bara passa på att mysa som bara den för tiden går väldigt fort. 😢
Men än är hon ju en liten snärt. 💋

Annars rullar allt på som det ska.
Hon skiter, äter & sover så medan hon sover springer man runt i huset & plockar undan en massa saker.
Passar på att ta en snabb dusch & tvätta hinner man ju också med. 😊


Försöker hitta nå kläder åt henne också att beställa hem men det finns ju så mycket fint så man vill ju bara klicka hem allt.
Men får nog försöka behärska mig lite.
Hon kommer ju växa ut sina kläder så fort.
Men något ska jag nog lyckas klicka hem. 

Marcus är så go de senaste 2 dagarna har hon varit vaken ganska länge in på natten så Marcus går runt med henne & sjunger så igår blev det Eddie Meduza låtar som blev hennes nattvisor. 
Hon kommer nog bli pappas flicka väldigt fort, Pappas lilla raggarflicka. 💕
Annars så äter hon en gång på natten & på morgonen sen sover vi till 10 tiden. 
Idag blev det till halv 12. ☺️

Igår kom även mostern på besök och lite senare morbror Tommy med familj förbi så vi ska passa på att vara med de till veckan. 😃
Hon är ju även fått så mycket fint av alla denna vecka så nu har mycket fint & väldigt nödvändiga saker att använda till henne. 
Guld värt att ha så mycket underbara människor runt om sig. 😘

Nu hade jag tänkt förska he mig ut på en promenad med barnvagnen & hundarna. 
Än är man ju lite seg men skönt att komma ut i friska luften för en stund också. 😊
Sen kanske jag & gumman åker till granudden en sväng där det är ett gäng med familj och släkt. 

Ha en fin söndag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0