Underbar dag

Dagen har varit riktigt bra, jag hittade allt jag behövde plus fyndade lite nya sängkläder som jag tänkt köpa länge så nu behöver jag inte tänka på det för ett tag. :)
Lyckades faktiskt att inte slösa upp allt för mycket pengar heller vilket kan vara väldigt svårt. 

Var skönt att komma bort från lilla Arvidsjaur ett tag & bara vara. 


Direkt jag kom hem så for jag & hämtade hundarna sen drog vi ut en sväng på klubben där vi varit en liten stund så nu sitter jag i soffan och vilar lite innan jag och mamma ska på det nya hotellet för att äta grillbuffe. 
Vi lyxar till det lite extra idag. :)

Annars får man väl se vad kvällen har att erbjuda blir mest troligt lite klubbhäng. :)

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0