Torsdag morgon!

Vad hände med denna vecka? 
Redan är det ju torsdag och snart är helgen här igen. Det är helt sjukt hur fort verkligen veckorna/dagarna går snart är man gammal och tittar tillbaka på sitt liv.!
Man blir ju inte precis yngre för varje år som går. :P

Något som går lika fort är denna graviditet, redan är vi inne i V.25 jag som tyckte jag nyss var i V.8 & magen växer bara mer så det är super mysigt. 
( än så länge ) 
Sen drömmer man ju lite knasiga drömmar ibland, drömde igår natt att vi fått våran lilla bebis fast hon/han låg i ett mjölkpaket för att gräddas färdigt så jag gick runt & skakade på detta mjölkpaket lite då och då för att hålla ungen vid liv.
Sen helt plösligt så var bebisen ute från detta mjölkpaket och var kring 1år inte precis som en liten bebis sen kunde även hon/han prata! :)
Haha, man skrattar som ibland när man vaknar. Fast det jobbiga med dessa drömmar är ju att man längtar efter att bebis verkligen ska komma ut.! 
Fast sjävklart ska våran lilla going få ligga inne i magen ett tag till. ❤️

Marcus mamma skrev igår att vi fick ta en vagga som Marcus låg i då han var liten och självklart ska vi ha den. Tycker det är så mysigt då saker går i generationer och att han själv sovit i den sen nu få se sitt eget barn ligga där. :)

Igår efter jag jobbat klart så drog jag direkt till Emmelie, hon bjöd in mig på en liten tjejkväll med några fina mammor så där satt vi och surrade på om allt möjligt, var då riktigt trevligt. :)
Nyttigt med lite bebis prat ibland! 

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att ungarna ska börja dyka upp.
Har öppning idag så blir en kort dag vilket behövs eftersom jag har lite städande att göra hemma. :) 

Nu ska jag göra lite kaffe åt jag & de andra fröknarna. :)

Ni får ha en fin dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0