Tisdag

Har halsbränna från helvetet, så sjukt jobbigt då det ska komma och gå hela tiden.
Problem med halsbränna hade jag ju inte innan jag blev gravid men det är bara gilla läget & dricka samarin. :)

Hade öppning idag så slutade halv 2 så har hunnit med en liten prommis med hundarna, gjort fruktsallad och sen ett besök hos barnmorskan. :)
Har fortfarande inte gått upp något i vikt vilket är ganska skönt för man unnar sig ju ganska mycket nu när man är gravid. 
Svårt att låta bli men unnar mig ju inte allt för mycket faktiskt. 
Sen fick man ju höra bebis hjärta och det är lika mysigt varje gång. :)
Tycker det är mysigt att besöka barnmorskan, dock är det 3 veckor kvar tills nästa besök hon mätte ju även magen denna gången och jag följer då min kurva så att säga. 

Vaktmästarna har även varit förbi och fixat en ny torktumlare & även hett tillbaka skåpet som man har ovanför kylskåpet. :)
Skönt det ska bli att använda torktumlare igen var ju typ 3år sen den gamla slutade funka. 
Sen har vi ju fina hundar som släpper in vem som hellst för ingen av jag och Marcus var ju hemma. 
Vakthundar är det ju inte precis men det kan vara ganska skönt att inte måsta vara hemma jämt om det ska fixa något.

Nu måste jag tvär vila innan jag åker iväg till mamma & snålar mig nå middag. :)

Hoppas ni haft en fin dag. ❤️




Kommentarer
Postat av: Annica

Ska kolla upp vad jag hade för tabletter mot halsbränna när jag var gravid,dom var äckliga som ttusan men hjälpte verkligen! :-)

2014-04-17 @ 12:59:44
URL: http://barnliv.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0