Tisdag

Känns som det är höst och inte vår, vill ju ha sommar, sol & lagomt med värme.
Men det är bara vänta ett litet tag till tills dess.

Var helt slut imorse då jag steg upp kändes som jag gjort världens träningspass, var rent jobbigt att ta sig upp från sängen men nu börjar ju bebis bara väga mer och mer så dessa extra kilon jag kommer få gör mig nog väldigt seg. 
Men jag blev då piggare mot eftermiddagen så nu känns det helt okej. :)
Ungen sprattlar då på som bara den just nu också, mysigt att man känner starkare rörelser för varje vecka som går (Lär väl ångra det där då han/hon börjar sparka mot revbenen.)
Nu rör sig ju hela magen då Lillskiten bökar på som mest & det är så häftigt att bara ligga och titta på sitt livliga barn. ❤️

Annars idag har jag jobbat, varit på middag hos mamma sen har jag bara varit lat.
Imorgon är det ju Valborg så blir jobb i några timmar, middag hos mamma sen skulle vi tydligen fara och kolla på majbrasan det ska ha på gamlaprästgården efter de skulle syrran bjuda på fika så jag får passa på att mysa med Tor. :) 

Nu ska jag försöka sova & förhoppningsvis vara lite piggare imorgon.

Hade fint & Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0