Söndag!

Hejhej, redan är det söndag och en ny arbetsvecka väntar runt hörnet. Tycker det är helt okej att helgen gått fort och att man har en ny vecka att vänta med fullt av jobb gör inget alls.
Trivs riktigt bra på Stortorget och med avdelningen jag är på så att jobba är faktiskt bara roligt. :)

Försöker göra bort lite städning & tvättning idag, allt för att denna dagen ska gå lite fortare så det blir kväll och hjärtat kommer hem. :) 
Lääääängtar verkligen till att få ha han hemma denna vecka. 
Det är såna här gånger man får fjärilar i magen som på nytt igen så att sakna sin älskling är verkligen ett plus för ett förhållande. 💕

Idag ska jag även försöka få mig ut på en liten längre promenad med gubbarna det behöver de verkligen plus att nu har asfalten börjat dyka upp alltmer så promenaderna blir bara härligare & härligare. 
Isen som är kvar lite här & var får gärna smälta bort så man slipper ramla men den lär nog försvinna till veckan, kan man ju då hoppas på iaf. ;)

Nae nu ska jag ta tag i allt och sen ut på en promenad då solen är framme.

Hade fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0