Söndag

Helgen är snart slut men vad gör det då arbetsveckan är kort och påsken väldigt nära. :)
Har inte heller någon söndags ångest då Marcus jobbar natt till veckan så han åker imorgon. 
Sen så får ju även han en kort vecka så känns inte alls lika jobbigt att han ska iväg igen.

Igår var vi ute på klubben på förmiddagen då Marcus skulle sälja bort lite skrot, tog med hundarna så Akilles fick springa runt & leka för sig själv.
Dock så har han sträckt sig eller något för jag har fått stiga upp inatt för att hjälpa honom upp i sängen.
Knas hund!

Sen på kvällen blev det grillat med ett helt gäng hos Matilda & Frans, riktigt trevligt att ha alla samlade & längtar tills vi alla har fått våra bebisar så vi kan hitta på en massa roligt framöver. ;)
Efter vi varit där ett tag blev det en liten film kväll med gubben vilket jag verkligen längtat efter. 
Vi såg de sista avsnitten av hur jag mötte din mamma, slumrade dock till några gånger och vaknade till i slutet av sista avsnitten.
Kan ju tycka att de kunde gjort slutet lite bättre!!

Idag har jag faktiskt ingen aning vad man skulle ha hittat på.
Gubbarna ligger då & sover än så jag tänkte roa nog med att kolla på bebisgrejer. :)

Hoppas ni haft en fin helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0