Shopping!!!

Lördagen är här & jag är övertaggad för en dag i stan med shopping. 
Lär ju vara smockat med folk men det kan man ju inte riktigt undgå. :)
Känns ändå som jag har en plan över vad jag är ute efter.
Kan ju inte precis shoppa vad som hellst nu när jag är gravid men något slinker nog alltid ner. :)

Igår kväll var vi då ute på klubben, blir verkligen en stor förändring och dessa pojkar jobbar väldigt fort så när allt är klart kommer det bli riktigt fint.
Kommer bli så mycket finare där än vad det var förra året för nu är det ju mer plats & mer inredning.
Händiga pojkar må jag säga!

Väntar annars på att mamma ska bli klar någon gång som vanligt är man färdigt långt före henne.
Hon säger en tid men den tiden blir oftast en timme senare. :P

Nae nu måste jag klä mig.
Ha en toppen lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0