På benen

Fick nog en liten lindrigare variant av magsjuka måste ju lyckats tömma allt igår natt! Eftersom jag inte spytt något sen dess.

Så är som på benen igen, magen gör lite små ont till & från men får se till att försöka vila så mycket som möjligt och så länge jag känner bebis röra sig så är jag lugn! :)

Detta betyder ju även att jag kan åka och jobba imorgon för då har det ju gått 48 timmar, regeln de har på förskolorna. 
Så äntligen kanske man kommer igång!

Märkte även igår att våran kyl inte riktigt vila kyla varorna och imorse när jag vaknade var mjölken och mycket annat varmt så den har förmodligen pajat. 
Tur vaktmästarn skulle komma förbi någon gång under dagen och kolla på det. 
Typiskt att saker och ting går sönder så gubben är borta & jobbar!!!

Nae nu ska jag glo lite på paddan och lata mig en stund tills tvätten är klar.

Hade. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0