Onsdag

Sitter hos mamma och väntar på att hon ska sluta så jag får börja med nå mat. :)
Perfekt att fara & snåla mat hos henne då Marcus jobbar.!

Gick bra att jobba idag som vanligt är det mycket nytt då man kommer på ett annat ställe men ska ju vara där i ungefär 2 månader så någon gång lär man ju komma in i rutinerna plus komma ihåg alla dessa namn. :)
Var väldigt trött då klockan ringde 5 imorse tur att det var ljust ute så man piggnade till ganska fort. :)
Då jag slutade blev det en sväng ut med hundarna sen somnade jag i soffan vilket var riktigt behövligt. 

Onsdag idag vilket betyder att jag gått in i V.24 (23+0) och har 118 dagar kvar till Bf, förstår fortfarande inte hur fort det faktiskt har gått för snart är vi ju nere på 2 siffrigt. :)
Längtan efter bebis blir då bara mer och mer så sommaren är verkligen något jag längtar efter. ❤️


Tänka sig att där inne finns våran lilla bebis som vi skapat, det är faktiskt väldigt svårt att förstå! Bara älskar att ligga & känna då bebis har sitt disco. 💕

Nu ska jag gå & kolla på bebisgrejena Annica kom med bara för att göra längtan ännu värre.

Hade fint! 




Kommentarer
Postat av: Annica

Åh :'). Ska skicka ett paket till dig, har du blivit vuxen och bytt adress?? :D vet att du blev skiiiiiita nyfiken nu vad jag ska skicka ;) pöss!

2014-04-02 @ 19:38:05
URL: http://barnliv.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0